poniedziałek, 21 września 2009

Tak tęskni(ła)

Najczęściej słyszane w ciągu ostatniego miesiąca:
- mamo, a jak tata wróci, to gdzie razem pojedziemy??
- mamo, a tata poleciał do Arabii Saudyjskiej jakim samolotem?
- mamo, a my kiedy polecimy też do Arabii i do taty?
- mamo, ty będziesz moim drugim rodzicem, moim tatą teraz będziesz
- mamo, to nie Tosia, to tata niesie świnkę na rękach (po tym jak zapytałam gdzie Tosia niesie świnkę)
- jestem dużym pociągiem, jak tata
- mamo, a gdzie tata je śniadanie jak go nie ma w domu?
- mamo, a gdzie tata będzie siedział jak wróci z Arabii Saudyjskiej?
- mamo, a jakie tata spotkał zwierzęta w Arabii Saudyjskiej?
- mamo, pooglądaj ze mną ten atlas i pokaż mi gdzie jest nasz tata w Arabii Saudyjskiej?
- mamo, a kto mnie kiedyś zawijał w kokon, jak tata nie był w Arabii Saudyjskiej?
- dinozaury, lecicie samolotem do Arabi Saudyjskiej
- mamo, opowiedz mi tą bajkę o lisach, tą jak były na spacerze, tata lis i mały lis
- fajny jest nasz tata i fajną ma brodę
itp.

Tosiu, pytam, tęskisz za tatą?
Tosia: Nieee!!!
No cóż, każdy tęskni tak, jak umie.

Na szczęście już wszyscy w komplecie i nikt nie musi tęsknić!

Brak komentarzy: