czwartek, 23 października 2008

Lecą liście z drzew

Przyszła jesień. Wiecie co to znaczy? Ja nie byłam pewna ale już mi się przypomniało, jak poszłam z rodzicami na spacer. Jesień jest wtedy jak liście spadają z drzew i latają w powietrzu jak kolorowe motyle albo leżą na ziemi i tak śmiesznie szeleszczą jak się po nich biega. Liście są fajne. Można nimi rzucać, można je zbierać do wiaderka albo wkładać do wózka i zabrać do domu. Potem w domu liście można pokruszyć i ugotować z nich zupę misiom. Niestety misie nie mogą za czsęto jeść takich przysmaków bo mama nie lubi pokruszonych liści na dywanie. Szkoda...

Co jeszcze można robić z listkami? Można sprawdzać czy fajnie jest być listkiem leżącym na trawie.


Albo spróbować jak listki smakują.


A jak miś jedzie ze mną na spacer...


... to jemu też daję spróbować.

Czasem jesień nie jest fajna... Pada wielki deszcz i bardzo wieje wiatr. Wtedy nikt nie chce mnie zabrać na spacer choć głośno proszę.



Ale w domku też jest dobrze i z moimi przyjaciółmi wcale się nie nudzę!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

w kolorkach zdecydowanie tosi do twarzy!
ciocia asia:)

Anonimowy pisze...

byle nie w rozowym :P