poniedziałek, 5 lipca 2010

@ Bristol

At Bristol to nasze lokalne Centrum Naukowe. Żelazny punkt na mapie turystycznej dla odwiedzających Bristol, zwłaszcza z dziećmi. Można tam wpaść i wsiąknąć na kilka długich godzin, podczas których dowiemy się:

Dlaczego ptak lata, a pomidor nie??


Ile waży ludzki mózg??

Jak powstaje tęcza??


Jak to było w brzuchu mamy??


Można też...

Zostać filmowcem...

Nakręcić własny film animowany!

Zostać archeologiem...

... i zaangażować się w prace na wykopaliskach!

Odkryć jajo dinozaura...
... i zostać jego mamą!

Ponadto...
...poznamy pracę pilota...
... i kontrolera lotów!

Można przeprowadzać eksperymenty:

A nawet zaprzyjaźnić się:

A najważniejsze, że wszystkiego można tam dotknąć, doświadczyć, posmakować. Można biegać i skakać, budować mosty i domy, rysować i lepić, chlapać się w wodzie i... obejrzeć gwiazdy w Planetarium! Nic więc dziwnego, że od prawie 2 lat traktujemy to miejsce jak kryty plac zabaw ;-)

@ Bristol i półtoraroczna Tosia:

 I każdemu polecamy! 

4 komentarze:

Anik pisze...

Świetne miejsce, choć mój Gluś na to jeszcze za mały :) Ale zaliczyliśmy tą atrakcję z moim bratankiem i nie wiem kto miał więcej radochy on czy ja ;)

Delie pisze...

Czy ja już pisałam, że przyjeżdżam?;)
Świetne!

Asia, Piotrek, Antosia i Marysia pisze...

Anik, pierwszy raz poszliśmy z Tosią jak miała 1,5 roku. Od tamtej pory wykupiliśmy kartę członkowską i nie wiem jak przetrwalibyśmy jesień i zimę gdyby nie @ więc na najbliższy sezon jesienno zimowy Glusia możecie śmiało brać :-)

Delie, czy ja już pisałam, że byłoby super spotkać się w Bristolu? :-)

Anik pisze...

no proszę! zjazd w bristolu się szykuje! :-D